Recenzie: Regina rosie (VICTORIA AVEYARD)

februarie 19, 2017

Lumea lui Mare Barrow este împărțită în două, după culoarea sângelui: cei cu sângele comun, roșu, îi servesc pe cei cu sânge argintiu, elita societății, cei care sunt dotați cu puteri supraumane. Mare face parte din roșii și-și duce traiul de pe o zi pe alta, ca hoț într-un mic sat de la țară, până când destinul o aduce în fața regelui, a reginei și a tuturor nobililor, unde ea descoperă că este și roșie, dar și argintie, cu puteri nebănuite.
 Ca să ascundă adevarul, regele o obligă să mintă și să joace rolul unei doamne dintr-o Înaltă Casă pierdută, cu o putere impresionantă, și o promite de mireasă unuia dintre fiii lui, astfel devenind o prințesă argintie. Pe măsură ce pătrunde și mai adânc în lumea argintiilor, Mare riscă totul și își folosește noua poziție pentru a-i ajuta pe cei din Garda Stacojie, un grup de rebeli roșii. O mișcare greșită îi poate aduce moartea, dar în jocul periculos în care a intrat singura certitudine este trădarea.
Data apariției: Februarie 2016
Nune autor: Victoria Aveyard (East Longmeadow, Massachusetts, Statele Unite - n. 27 iulie 1990)
Gen: YA
Nr. pagini: 472

Am terminat repede cartea și nu mi s-a părut că are chiar atât de multă acțiune pe cât ai putea găsi în 475 de pagini. Cred totuși că se putea mai mult. Probabil descrierea anumitelor lucruri, acțiuni sau stări sufletești a luat puțin din acțiunea propriu-zisă.
      Multe scene la care le puteai intui sfârșitul, un triunghi amoros de doi bani - mai ales dacă îl compari cu cel din Tronul de Cleștar, dar per total mi-a plăcut ideea și sunt curioasă unde o să se ajungă; dacă acțiunea va surprinde și alte aspecte cum ar fi relațiile dintre personaje, nu doar fuga și planurile de luptă împotriva conducerii.

Este o carte okay pe care aș recomanda-o doar cititorilor împătimiți de acest gen, altfel probabil ai considera că ți-ai pierdut puțin din timp.

Acestea fiind spuse, ne citim data viitoare ♥

You Might Also Like

4 comentarii

1. Am citit/auzit păreri pro și contra acestei cărți. Personal, am ales să n-o pun pe wishlist. Deși inițial mi s-a părut interesantă, nu cred că ar fi genul meu. :D

RăspundețiȘtergere
  2. mie mi-a plăcut mult cartea ! şi mulţumesc frumos încă o dată pentru ocazia de a o citi !

RăspundețiȘtergere
  3. Mi-a placut aceasta carte, nu se numara printre preferatele mele, dar a fost interesanta, am cititi si volumul doi, foarte rapid deoarece eram curioasa sa vad ce o sa se intample cu eroina nuastra, Mare. O sa citesc si urmatoarele volume, tot din curiozitate. Din pacate am observat ca actiunea incepe sa devina cam previzibila, sper totusi sa nu ma dezamageasca urmatoarele voulme. Puteti sa vedeti parerea mea completa pe blogul meu http://caliphsobeautyblog.com/ro/regina-rosie-vol-1-si-2/

RăspundețiȘtergere
  4. Numele meu este Lilian N. Aceasta este o zi foarte plină de bucurie din viața mea, datorită ajutorului pe care mi l-a dat Dr.saguru, ajutându-mă să-l recuperez pe fostul meu soț cu vraja lui magică și de dragoste. Am fost căsătorit timp de 6 ani și a fost atât de groaznic, deoarece soțul meu mă înșela cu adevărat și căuta un divorț, dar când am dat peste e-mailul Dr.saguru pe internet despre cum a ajutat atât de mulți oameni să-și recupereze fosta și ajuta la fixarea relației. și să îi facă pe oameni să fie fericiți în relația lor. I-am explicat situația mea și apoi îi cer ajutorul, dar spre surprinderea mea, el mi-a spus că mă va ajuta cu cazul meu și aici sărbătoresc acum pentru că soțul meu s-a schimbat total definitiv. El vrea întotdeauna să fie lângă mine și nu poate face nimic fără prezentul meu. Îmi place foarte mult căsnicia mea, ce mare sărbătoare. Voi continua să depun mărturie pe internet pentru că Dr.saguru este cu adevărat un adevărat jucător de vrăji. AI NEVOIE DE AJUTOR APLICĂ ACUM CONTACT CU DOCTORUL SAGURU ACUM VIA E-MAIL: drsagurusolutions@gmail.com sau WhatsApp +12098373537 El este singurul răspuns la problema ta și te face să te simți fericit în relația ta. și este, de asemenea, perfect în
    1 VRAIE DE IUBIRE
    2 CÂȘTIGĂ EX BACK
    3 FROTUL MIEREI