Leapşa: Most Wanted!

aprilie 07, 2016


Lepşa de la Malina M ( Books or Movies? )

Din păcate nu avem nici o poză frumoasă pentru publicitatea acestei leapşe, aşa că să începem.

1. O carte publicată pe care ti-o doreşti. 


2. O carte nepublicată pe care ţi-o doreşti. 

Momentan nu îmi vine nici una în minte. Nu cred că îmi doresc nici o carte nepublicată.

3. O carte pe care o doreşti tradusă. 


4. O carte pe care ţi-o doreşti datorită copertei. 


5. O carte pe care ţi-o doreşti datorită sinopsisului. 


6. O carte pe care ţi-o doreşti datorită recenziilor. 


7. O carte pe care ţi-o doreşti datorită autorului. 


8. O carte pe care ai citit-o deja şi ţi-o doreşti.


9. O carte pe care ţi-o doreşti suficient de mult. 


10. O carte pe care ţi-o doreşti pentru tot, tot, tot. 

Nu am idee.

Acestea fiind spuse, sau arătate, dau leapşa mai departe lui LIUBA (Liuba's blog) şi DARIEI (Cărţile Nopţii

You Might Also Like

4 comentarii

  1. Ma bucur foarte tare ca ti-ai rupt putin din timpul liber si ai rezolvat aceasta leapsa. Si eu am avut aceiasi reactie cand am vazut ca ii lipseste poza de promovare :))
    Inca nu am citit seria Instrumente mortale si nici Dispozitive infernale dar am auzit o gramada de lucruri bune despre ele si probabil cand voi avea ocazia voi incepe una din seriile Cassandrei. Frumoase raspunsuri, te pup.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumesc de leapşă! E aici dacă vrei să o citeşti:
    http://www.cartile-noptii.blogspot.ro/2016/04/leapsa-most-wanted.html?m=1
    Am citit ambele volume din "Fluturi" şi mi-au plăcut foarte mult. Ştiu că majoritatea blogosferiei spune că este o prostie, dar nu e aşa. Are şi citate şi lucruri care îți dau de meditat şi analizat, cât şi o acțiune din care ai de învățat şi din ea.
    Îți doresc o seară liniştită! Pupici! 😘

    RăspundețiȘtergere
  3. Madeline, abia acum am reusit sa intru sa vad despre ce e vorba si sa ma ierti pentru asta :) O sa incerc din inima si eu sa raspund acestor intrebari, imi par foarte interesante. Esti o scumpa ca te-ai gandit la mine. Sa ai o zi superba! Liuba x

    RăspundețiȘtergere