Câştigător concurs - Îngerul mecanic

martie 08, 2015

Hello there!


Ştiu că îmi pusesem în minte să anunţ câştigătorul pe 20 martie, dar nu cred ca are rost, aşa că îl voi anunţa azi, chiar acum. M-am gândit să scurtez concursul pentru a face unul nou cât mai repede.

Ca o paranteză, am terminat cu simulările, nu am citit nimic de o săptămâna, chiar două şi nu mă simt tocmai în apele mele. Este o perioadă groaznică şi mă ia durerea de cap când mă gândesc că este doar începutul. Am nevoie de voi să-mi recomandaţi nişte cărţi uşor de citit şi relaxante pentru această perioadă. 

Acestea fiind spune...


Câştigătorul esteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...


Felicitări! Sper să-ţi placă primul volum din seria Dispozitive infernale. De abia aştept să-ţi citesc recenzia. 
Să-mi trimiţi datele tale de contact pe facebook, cred că este cel mai la îndemână.

Mulţumesc tuturor pentru participare şi staţi aproape pentru că va urma un concurs când vă aşteptaţi mai putin,

You Might Also Like

6 comentarii

  1. Felicitări câștigătoarei. O primăvară minunată, Mădă, plină de raze călduroase - nu numai pe chipul tău, ci și în suflet. :) Să fii fericită de natură!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ahaaa nu pot sa cred ca am castigat si eu un concurs :)) Multumesc mult. <3

    RăspundețiȘtergere
  3. mmm ce fine!!! Ma bucur si eu pentru Denisa! Felicitari Denisa!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Numele meu este Lilian N. Aceasta este o zi foarte plină de bucurie din viața mea, datorită ajutorului pe care mi l-a dat Dr.saguru, ajutându-mă să-l recuperez pe fostul meu soț cu vraja lui magică și de dragoste. Am fost căsătorit timp de 6 ani și a fost atât de groaznic, deoarece soțul meu mă înșela cu adevărat și căuta un divorț, dar când am dat peste e-mailul Dr.saguru pe internet despre cum a ajutat atât de mulți oameni să-și recupereze fosta și ajuta la fixarea relației. și să îi facă pe oameni să fie fericiți în relația lor. I-am explicat situația mea și apoi îi cer ajutorul, dar spre surprinderea mea, el mi-a spus că mă va ajuta cu cazul meu și aici sărbătoresc acum pentru că soțul meu s-a schimbat total definitiv. El vrea întotdeauna să fie lângă mine și nu poate face nimic fără prezentul meu. Îmi place foarte mult căsnicia mea, ce mare sărbătoare. Voi continua să depun mărturie pe internet pentru că Dr.saguru este cu adevărat un adevărat jucător de vrăji. AI NEVOIE DE AJUTOR APLICĂ ACUM CONTACT CU DOCTORUL SAGURU ACUM VIA E-MAIL: drsagurusolutions@gmail.com sau WhatsApp +12098373537 El este singurul răspuns la problema ta și te face să te simți fericit în relația ta. și este, de asemenea, perfect în
    1 VRAIE DE IUBIRE
    2 CÂȘTIGĂ EX BACK
    3 FROTUL MIEREI
    4 PROMOVAREA VRAJELOR
    5 PROTECȚIA VRAJELOR
    6 VRAJA DE AFACERE
    7 VRAJA MUNCĂ BUNĂ
    8 VRAJA LOTERIEI ȘI VRAJEA CAZULUI CURȚII

    RăspundețiȘtergere