Leapșa - Fall Time Cozy Time Book Tag

noiembrie 12, 2016



Hallo!

Nu am mai făcut de mult timp un tag, iar dacă tot l-am găsit am zis ”De ce nu?„
L-am furat de la Daria (Cărțile Nopții), iar voi îl puteți fura oricând de la mine.
Să începem.


      Ronțăitul frunzelor: Lumea este plină de culoare. Alege o carte care are roșu, portocaliu și galben pe copertă.


      Vreme confortabilă: Este în sfârșit suficient de rece pentru a-ți pune haine confortabile. Ce carte îți dă emoții călduroase?


      Căderea furtunii: Vântul vâjâie și ploaia cade puternic. Alege cartea preferată sau un gen care îți place să o citești într-o zi furtunoasă.


      Aer răcoros proaspăt: Cine e cel mai tare personaj cu care ai vrea să faci schimb?


      Băutură fierbinte de mere: Ce roman cunoscut vrei să devină următoarul cel mai mare, cel mai tare lucru?

      Paltoane, fulare, mănuși: Vremea s-a transformat în rece și e timpul să ne îmbrăcăm. Care e coperta unei cărți cu care ți-a fost cel mai jenant să apari în public?

      Nu cred ca a existat așa ceva.

      Dovleac condimentat: Care este mâncarea/mâncărurile tale favorite în timpul toamnei?

      Plăcinta cu mere, plăcinta cu dovleac, măr copt.

You Might Also Like

5 comentarii

  1. Frumoase răspunsuri! Mă bucur că ți-a plăcut. ❤
    Mi-am comandat ,,Miss Peregrine", primul volum. Îmi pare tare rău că prima dată am văzut filmul! Dar sunt sigură că romanul va fi mai profund şi mai detaliat. :)

    Pupici, spor în tot ce-ți propui! ^^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am vazut doar trailer-ul filmului si iti pot garanta ca nu au o legatura chiar atat de mare. Cartea este mai intensa.
      Pupici ♥

      Ștergere
  2. am incercat sa citesc Ugly love dar l-am abandonat poate o sa ii mai dau o sansa.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ahhh, Miss Peregrine e o carte așa de drăguțică, am citit-o acum ceva vreme și știu că îmi plăcuse destul de mult plotul și personajele. E una dintre seriile fantasy care chiar mi-au rămas în minte și care mi-ar făcea plăcere să le recitesc :)

    RăspundețiȘtergere