Revedere

februarie 20, 2016

    Am stat ceva timp să refac interfaţa blogului şi nici nu credeam că voi avea ocazia să scriu tot azi. Probabil majoritatea celor care mă urmăreau odată nici nu mai ştiu cine sunt. A trecut o perioadă destul de lungă şi plină de evenimente. Am încetat să mai postez când măreţul BAC bătea la uşă, după a venit admiterea la facultate şi într-un sfârşit vacanţa bine-meritată la care mă gândesc mereu când moralul meu depăşeşte cota limită şi se duce încet, dar sigur, în jos.


    Facultatea începe să-mi displacă încetul cu încetul şi nu din cauza ei ci a profesorilor şi metodelor lor de predare ceauşiste sau corupte sau plictisite. Colegii sunt okay, nici măcar nu îi ştiu pe toţi (ştiu aproximativ 7-8) şi din păcate nici nu am intenţia să-i aflu. Nu sunt rea, dar prefer să-mi petrec timpul cu prietenii pe care îi am deja, sau în alte moduri.


    N-am mai terminat o carte de mult timp, dar am început câteva. Singura care m-a captat a fost Tronul de Cleştar la care intenţionez să fac şi o recenzie în scurt timp.
    În schimb am văzut muuuulte/o grămadă de filme bune şi nu regret nimic (Lucy, the Notebook, Închisoarea îngerilor, Pulp Fiction, Stăpânul inelelor, Fight club, Forrest Gump, Salvaţi soldatul Ryon, Pianistul, Marţianul, Room, Gone girl etc etc). Cred că voi face o listă cu toate filmele pe care care le-am văzut în ultima perioadă şi cele care vor urma. Nu este vina mea, compania este de neînlocuit.


     Mă bucur că am revenit printre voi şi sper să rămân aici cât de mult posibil.


Madeline McKaler

You Might Also Like

2 comentarii

  1. Bine ai revenit! Şi eu încerc pe cât posibil să îmi împart timpul şi să le fac pe toate. Dar nu mă pot forța, pentru că după sunt foarte obosită şi mna... Acum citesc "Hoțul de cărți" şi îmi place foaarte mult. :D
    O zi superbă să ai! ^.^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am incercat si eu sa citesc Hoțul de carti, dar nu a fost o carte chiar pe placul meu. Am renunțat. Asteptam recenzia.

      Ștergere