Recenzie - Pandemonium, seria DELIRIUM #2 (LAUREN OLIVER)

noiembrie 21, 2016


Încerc să alung amintirea coșmarului meu, gândurile la Alex, gândurile la Hana și la fosta mea școală, să le alung, să le alung, cum m-a învățat Raven.

 Vechea mea viață nu mai există. Dar și vechea Lena e moartă. Am îngropat-o. Am lăsat-o dincolo de gard, în spatele unui zid de fum și flăcări.

Data apariției: Iulie 2015
Autor: Lauren Oliver
Gen: YA
Nr. pagini: 336

      Long time no see pentru că facultatea începe să ia din ce în ce mai mult din mine și am ajuns la stadiul în care implor sa se termine totul mai repede ca să mă angajez (acolo știu sigur că nu e atât de mult stres). Și mă uit la vloggeri străini care se plâng că pleacă în călătorii prin toată lumea pentru a filma ceva sau eu știu, și că este atât de obositor. Aș vrea să fac schimb. Vă mulțumesc tuturor pentru susținere și pentru mesajele de încurajare.

      Spoiler alert pentru cei care nu au citit #1 !!!
      Nu știu dacă ați observat dar pentru seria asta nu am folosit și nici nu voi folosi imaginile de la editurile românești pentru că pozele alea de pe copertă mă duc cu gândul doar la zâne și elfi și asta n-are nici o legatură. 

      Mi-a plăcut destul de mult primul volum, dar în al doilea după primele 100 de pagini nu prea îmi puneam baza. La cât de multă acțiune a fost în el tot mi s-a părut puțin meh și mi-a fost destul de greu să-l citesc sau lene; cred că asta în mare parte.

      Lena ajunge în Sălbăticie și îl lasă cu greu în urmă pe Alex care este prins și omorât (cel puțin asta crede ea) de către apărătorii legii. Aici ea este salvată de un grup de oameni ce o îngrijesc și îi oferă o nouă șansă la viață. Iarna este grea în aceste ținuturi, dar tânăra reușește să meargă până la capăt și să ajungă din nou în rândul lumii sub o altă identitate, gândindu-se mereu că asta ar fi vrut Alex pentru ea. 
      Revenind în oraș se infiltrează într-o organizație menită să distrugă Rezistența și pe toți cei care nu se supun tratamentului. Îl întâlnește pe Julien, băiatul președintelui organizației și împreună trec printr-o succesiune de întâmplări plăcute și mai puțin plăcute. 
      Finalul îți dă un K.O total. Eram pe cale să abandonez lectura, dar asta.. Asta mi-a schimbat părerea total și m-a facut să exclam zgomotos prin toată casa (ceea ce este puțin ciudat, dar se înțelege). A fost o bucurie, a fost ceea ce asteptam în tot acest timp!

      Julien este salvat iar Alex revine cumva în viața Lennei. Ne așteaptă un triunghi amoros ciudat care se va petrece ori în sălbăticie, ori în orașul îngrădit dar sunt tareeee curioasă cum o să meargă lucrurile până la capăt. 
      Sper să îi dați și voi o șansă pentru că în ciuda faptului că poate nu este cea mai buna serie YA, sau în topul celorlalte criterii, este o serie frumoasă care vine cu ceva nou și are o poveste interesantă care în volumul 3 sunt sigură că va ajunge la apogeu.

      O săptămână super să aveți! ♥

You Might Also Like

2 comentarii

  1. Suna foarte interesant si imi place mult coperta sper sa o citesc cat mai curand :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Știu că am câștigat primul volum la un concurs acum ceva vreme, dar nu m-a atras niciodată să o citesc, posibil și din cauza faptului că este o întreagă serie și se traduce extrem de greoi, iar în engleză sunt destul de scumpuțe cărțile :D

    RăspundețiȘtergere