Recenzie - Origin, Seria LUX #4 (JENNIFER L. ARMENTROUT)

octombrie 22, 2016

Daemon ar face orice să o recapete pe Katy.
După raidul reușit, dar cu final dezastruos de la Mount Weather, Daemon se confruntă cu imposibilul. Katy a dispărut. A fost luată. Totul se reduce acum la găsirea ei. Trebuie Daemon să distrugă pe oricine îi stă în cale? Imediat. E nevoie să ardă din temelii întreaga lume ca să o salveze pe Katy? Bucuros. Să expună în fața tuturor rasa extraterestră? Cu plăcere.
Tot ce poate face Katy e să supraviețuiască.
Data apariției: Martie 2016
Autor: Jennifer L. Armentrout
Gen: Fantasy
Nr. pagini: 432
      Spoiler alert !!! (pentru cei care nu au citit volumele anterioare)

      Țin să spun că am avut așteptări puțin mai mari de la acest volum, pentru că primele trei mi-au plăcut la nebunie - nu spun că n-a fost bun, dar eh.. ceva lipsește acolo. 

      În ultima lor încercare de a o salva pe prietena lui Dawson (fratele geamăn al lui Daemon) din organizația Daedalus, Katy este prinsă și rămane captivă în sediul lor, urmand ca peste ceva timp să fie mutată în Zona 51. Aici este sediul central unde au loc experimente pe diferiți pacienți pămanteni și luxeni. Aici Katy trebuie să lupte pentru a supraviețui, să omoare luxeni/hibrizi sau să fie aproape omorată de ei. Bineînțeles că Daemon nu acceptă această situație și reușește printr-un pact cu organizația să revină langă prietena lui. 

      Încă nu mi-am dat seama dacă Daedalus este 100% împotriva luxenilor pentru că și ei au o oarecare dreptate în toată povestea asta. Hibrizii pot sfarși prin a fii ”experimente” eșuate și pot cauza mult rău societății - asta pană cand se dezintegrează; aici se adaugă și luxenii care vor să distrugă planeta și să o cucerească; șiii în cele din urmă îi avem pe Origini care pot distruge pe oricine doresc (fie el luxen, hibrid, om etc). Sunt niște argumente destul de puternice care să susțină organizația pe picioare, dar probabil procedurile pe care ei le folosesc nu sunt tocmai în regulă. 

      Avem parte de multă acțiune față de celelalte volume, multă adrenalina și nervi. Printre ultimele capitole se dă o bătălie cruntă care scoate la iveală întregii lumi puterea luxenilor și a arumilor. 
      În final ni se prezintă o invazie extraterestră ca la carte. 

      Am înțeles că există și un volum 4, sau se scrie, în orice caz, pot spune că de abia aștept să-l citesc să văd care este deznodămantul.

You Might Also Like

5 comentarii

  1. Heii. Te-am nominalizat la un tag: http://thoughts-about-books.blogspot.ro/2016/10/the-halloween-book-tag.html Sper să-ți placă și să-l faci la rândul tău! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Am auzit multe despre această serie. Dar eh, nu ştiu, nu prea mă atrage, nu pare genul meu, dar poate voi încerca, poate-i voi da o şansă. :D
    Despre ,,Portretul lui Dorian Gray" ce zici? Ai terminat-o? Sau te-a şocat prea tare? Şi eu am fost aşa, simțeam că nu mai puteam continua, toate gândurile îmi erau vraişte prin cap. Aştept recenzia, sunt tare curioasă ce părere ai despre ea!

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper sa incerci sa o citesti, este chiar interesanta si te tine in priza tot timpul.
      Nu am continuat "portretul", rabdarea mea de "otel" ma impiedica sa fac acest lucru :))
      Pupici ♥

      Ștergere
  3. am auzit foarte multe despre seria asta, dar am prea multe carti pe lista cu TBR dar nu se stie niciodata, rar tin cont de lista.

    RăspundețiȘtergere