Leapşa: Most Wanted!


Lepşa de la Malina M ( Books or Movies? )

Din păcate nu avem nici o poză frumoasă pentru publicitatea acestei leapşe, aşa că să începem.

1. O carte publicată pe care ti-o doreşti. 


2. O carte nepublicată pe care ţi-o doreşti. 

Momentan nu îmi vine nici una în minte. Nu cred că îmi doresc nici o carte nepublicată.

3. O carte pe care o doreşti tradusă. 


4. O carte pe care ţi-o doreşti datorită copertei. 


5. O carte pe care ţi-o doreşti datorită sinopsisului. 


6. O carte pe care ţi-o doreşti datorită recenziilor. 


7. O carte pe care ţi-o doreşti datorită autorului. 


8. O carte pe care ai citit-o deja şi ţi-o doreşti.


9. O carte pe care ţi-o doreşti suficient de mult. 


10. O carte pe care ţi-o doreşti pentru tot, tot, tot. 

Nu am idee.

Acestea fiind spuse, sau arătate, dau leapşa mai departe lui LIUBA (Liuba's blog) şi DARIEI (Cărţile Nopţii

Comentarii

  1. Ma bucur foarte tare ca ti-ai rupt putin din timpul liber si ai rezolvat aceasta leapsa. Si eu am avut aceiasi reactie cand am vazut ca ii lipseste poza de promovare :))
    Inca nu am citit seria Instrumente mortale si nici Dispozitive infernale dar am auzit o gramada de lucruri bune despre ele si probabil cand voi avea ocazia voi incepe una din seriile Cassandrei. Frumoase raspunsuri, te pup.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumesc de leapşă! E aici dacă vrei să o citeşti:
    http://www.cartile-noptii.blogspot.ro/2016/04/leapsa-most-wanted.html?m=1
    Am citit ambele volume din "Fluturi" şi mi-au plăcut foarte mult. Ştiu că majoritatea blogosferiei spune că este o prostie, dar nu e aşa. Are şi citate şi lucruri care îți dau de meditat şi analizat, cât şi o acțiune din care ai de învățat şi din ea.
    Îți doresc o seară liniştită! Pupici! 😘

    RăspundețiȘtergere
  3. Madeline, abia acum am reusit sa intru sa vad despre ce e vorba si sa ma ierti pentru asta :) O sa incerc din inima si eu sa raspund acestor intrebari, imi par foarte interesante. Esti o scumpa ca te-ai gandit la mine. Sa ai o zi superba! Liuba x

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Concurs!!!

To Do List înainte de Facultate + Noul membru al familiei

Facultate, ceai, cărți și Octombrie