Blog nou!!!

Hello everybody!

N-am mai postat ceva de mult timp din cauza facultății și a sesiunii ce a urmat. Nu am reusit să mai termin nici o carte din toate pe care le-am început dar mi-am propus să fac și acest lucru.

Dar, dar, dar această postare nu este legată de cărți ci de faptul că am un blog nou (îl voi păstra și pe acesta ca jurnal de lectură) în care voi posta tot ce se poate. 

Pentru mai multe detalii intrați AICI ! Sper să mă urmăriți și acolo și să discutăm mai multe despre viețile noastre, calatoriile noaste și încercările de a avea o viață mai bună, sau nu.

Vă aștept cu drag comentariile!


Comentarii

  1. am fost, am citit postarea de pe blogul nou ! îţi doresc mult, mult succes - din toată inima mea !
    (nu am avut unde să postez acolo un comentariu !)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Comentariile sunt asezate sub titlul fiecarei postari. Cred ca te poti conecta cu orice pentru a scrie.
      Multumesc frumos!!! <3

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Concurs!!!

To Do List înainte de Facultate + Noul membru al familiei

Facultate, ceai, cărți și Octombrie